Договорот потпишан помеѓу Binance и SM Brand Marketing – SMBM – има вистинска цел да воспостави нов глобализиран екосистем во кој е можно да се создаде механизам за име игра за создавање (P2C). Овој нов систем на игра има за цел промена од игрите кои станаа популарни во последниве години, таканаречената игра за заработка (P2E).
Според изјавата дадена од берзата, целта на овој договор е, покрај лансирањето на екосистемот за кој зборуваме, компаниите да бидат способни да соработуваат во создавањето на НФТ, со што ќе се формира еко-фонд кој е заеднички меѓу две компании..
Но, во пракса, што останува, а што се менува? Како е можно да се направи P2C нова машина за заработка за корисници на крипто средства, игри, криптовалути и друго?
Каков е системот „play-to-create“ создаден сега од Binance во партнерство со SM Brand Marketing?
Binance моментално е светски лидер во блокчејн системи и еден од најголемите даватели на инфраструктура за криптовалути. Неодамна, еден од нејзините пазарни потези привлече големо внимание, кога потпиша Меморандум за разбирање – со подружница на SM Entertainment, една од најголемите компании во Јужна Кореја фокусирана на забавната индустрија, наречена SM Brand Marketing – SMBM .
Како дел од ова партнерство, кое е замислено да биде многу сеопфатно, Binance, заедно со SMBM, ќе се обиде да воспостави екосистем заснован на динамика „play-to-create“, што пак има за цел да има глобален досег. ова партнерство ќе започне со соработка во секторот НФТ, а подоцна ќе помине преку создавање на еко-фонд што ќе го делат двете компании.
Креаторот на овој проект, Soo-Man Lee, еден од најголемите и најпознатите директори поврзани со SM, ни кажува дека системот P2C им овозможува на корисниците да репродуцираат различни содржини користејќи IP.
Така, со користење на алатките, а исто така и IP-а обезбедени од различни платформи за дигитална и електронска трговија и метаверс, секој корисник ќе може да рекреира различни содржини и производи, без разлика дали се во форма на игри, музика, танц, па дури и стока.
На овој начин, во секој од екосистемите P2C, содржината што се прави таму може да се претвори во NFT, што, пак, ќе им овозможи на корисниците да заработуваат додека, во исто време, ќе им биде загарантирано нивното препознавање на мрежата благодарение на неговата оригиналност. Така, екосистемот P2C е еден од најголемите чекори преземени досега против гејминг моделот „play-to-earn“ – P2E.
Успешно партнерство од замислувањето на првиот колективен проект
И Binance и SMBM ќе работат заедно на главната блокчејн мрежа, NFTs и еко-фондовите, така што најавениот систем, наречен play-to-create, може да се креира од нула.
Со оглед на ова, Binance, исто така, ќе ја развие и обезбеди целата технолошка инфраструктура што може да биде потребна за да може да се лансира општ блокчејн и NFT екосистем.
Во меѓувреме, SMBM ќе ги обезбеди своите огромни IP-адреси што веќе ги управува SM, кои вклучуваат EXO, NCT, Red Velvet, па дури и aespa. Дополнително, ќе може да се смета на нејзината поддршка, со системите за планирање на содржината и, конечно, со изградбата на платформата во која ќе биде сместен проектот.
Според Хелен Хаи, глобален шеф за NFT работи на Binance, размената и развивачот се многу среќни што воспоставуваат работен однос со SMBM, особено затоа што, преку оваа врска, ќе биде можно да се придвижи напред од сегашниот екосистем. , врз основа на играта -за-заработка, за игра-за-создавање екосистем.
Шефот за NFT прашања на Binance, Хелен Хаи, понатаму вели дека Binance би сакал да ја обезбеди SMBM со сета робусна технологија развиена со текот на годините за да може да ги поддржува љубителите на kpop, кои исто така би сакале да рекреираат различни содржини базирани, секоја од нив, во нивните омилени познати личности. и кои сакаат, од овој креативен напор, да добијат пасивен приход преку своите хоби и интереси.
Ова партнерство не само што ќе укаже на иднината на игрите за заработка, туку, пред сè, ќе покаже колку добро ќе стареат додека се создаваат други видови на начини на игра и начини за победа. Засега, сепак, ни останува да ги отвориме нашите омилени игри додека чекаме повеќе новости од пазарот.