Адидас направи голема брзина во крипто, воспоставувајќи партнерство со Coinbase, како и со метаверс игралиштето The Sandbox оваа недела.
Досегашните зделки имаат ограничен број на детали и го потопуваат брендот за облека во моќта во првиот голем напад во крипто и блокчејн технологијата.
Овој потег веројатно ќе биде првичен чекор на Адидас во „метаверска облека“, растечка тема на која досега најмногу се занимаваа брендовите од високата мода.
Адидас се врзува
Еден твит од сметката на Адидас Оригиналс ни даде вкус на она што следува, но сè уште се појавија малку или никакви детали.
We’ve partnered with @coinbase.
Probably nothing.— adidas Originals (@adidasoriginals) November 24, 2021
Сепак, со оглед на неодамнешниот маневар на Coinbase за интензивно фокусирање на NFT, нашиот тим шпекулира дека веројатно опсегот на ова партнерство е многу веројатно да биде фокусиран на NFT. Интелектуалната сопственост во NFT е тема на жешка расправа во правните муабети на крипто заедницата. Во реалниот живот, знаеме дека поединците се подготвени да платат премија за имињата на брендовите. Немојте да се чудите ако истото важи и за метаверзумот. Дури и едноставните колекционерски предмети на Адидас би можеле да имаат премиум, во зависност од стратегијата за пуштање во употреба.
Во раните извештаи се појавија и шпекулации дека соработката помеѓу Coinbase и Adidas би можела да биде вкоренета и во плаќањата, што можеби ќе донесе некаква интеграција на крипто плаќање во шопинг екосистемот на Adidas.